Ostoskori - 0,00 €

Ostoskorisi on tyhjä.

KAUPPA, JOSSA EI MYYDÄ MITÄÄN IHANAA.

Pyrkimyksenämme on, että asiakkaamme kokevat saavansa laadukkaita tuotteita laadukkaan palvelun seurauksena.

 Toimitusaika | Toimitustavat | Maksutavat | Tilauksen seuranta | Takuu ja palautukset  | Asiakaspalvelu ja - tyytyväisyys | Yhteystiedot

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää. Verkkokaupassa näkyvä varastotilanne ei ole täysin reaaliaikainen. Mikäli tilaamasi tuote on tilapäisesti loppunut varastosta ja toimitusaika on pidempi, saat tästä ilmoituksen heti kun tilauksesi on käsitelty. Tilauksia käsitellään arkisin klo 9-17.

 

Toimitustavat

Toimitamme tuotteita seuraavilla tavoilla:

Matkahuollon Lähellä-paketti, Bussipaketti tai Jakopaketti.

Postin kirjeähetykset

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


Mash-ostokset rahoittaa Mash Finance Oyj (Y-tunnus: 2159120-9). Mash on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Mash-laskun tai -osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat yli 20-vuotiaat henkilöt. Mashilla voi tehdä ostoksia 10–10 000 eurolla. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein. Esimerkiksi arvoltaan 2 000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 26,44 % maksuajan ollessa 12 kk.

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash-laskulla tai -osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash-laskulla tai -osamaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tai tunnistautua pankkitunnuksillaan tilausta tehdessään.

www.mash.com


Mash-lasku
Ostamiseen riittää oma henkilötodistus.
Saat vähintään 14 päivää korotonta maksuaikaa.

Jos haluatkin maksaa laskusi erissä, se hoituu kätevästi: laskun saatuasi voit helposti muuttaa
maksutapasi osamaksuksi.


Mash-osamaksu

Tee ostokset ensin liikkeessä Mash-laskulla. Mash-laskun saatuasi voit valita, maksatko kaiken kerralla vai joustavasti osissa.

Voit valita maksuajaksi joko 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta.
Osamaksun erät laskutetaan 30 päivän välein.
Käsittelymaksu 3,90 €/kk, vuosikorko 19,90 %, ei muita kuluja.

Kysyttävää laskutuksesta?
Mash-asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään:
asiakaspalvelu@mash.com tai puh. 0800 94580
24/7, puhelu on maksuton


Tilauksen seuranta

Rekisteröityneet asiakkaat voivat seurata tilausta verkkokaupassa kirjautumalla sisään ja valitsemalla "Asiakastilini". Kaikissa tilauksissa asiakkaille lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus joka sisältää lähetyksen seurantakoodin (ei jos valittu "Nouto myymälästä"). Koodin avulla asiakas voi seurata tilauksensa etenemistä Matkahuollon tai Itellan internetsivuilla.

 

Takuu ja palautukset

Kaikilla myymillämme tuotteilla on maahantuojan-, tai valmistajan myöntämä takuu. Mikäli tilaamasi tuote vaatii takuukorjausta tai - huoltoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaikilla tuotteilla on myös Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Kuluttajansuojalain mukaisen palautusoikeuden tarkoitus on antaa verkkokaupan asiakkaille samankaltainen mahdollisuus tutustua tuotteeseen kuin myymälässä asioiville. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä tuotteita ja se on voimassa, kun tuotteen alkuperäinen pakkaus on ehjä ja/tai tuotetta ei ole otettu käyttöön. Huomaa, että palautusoikeus ei ole voimassa mikäli myyntipakkaus ei ole ehjä tai tuotetta on muutoin käytetty.

 

Asiakaspalvelu ja - tyytyväisyys

Voit kääntyä asiantuntevan henkilökuntamme puoleen kaikissa verkkokaupasta tai myymälöistämme hankittuihin tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Jos tarvitset neuvoja tuotteen käyttöönotossa tai opastusta sen käytössä niin älä epäröi ottaa yhteyttä henkilökuntaamme. Olet tervetullut myymälöihimme, voit laittaa meille sähköpostia tai soittaa asiakaspalveluumme. Suurin osa varastotuotteista toimitetaan keskusvarastostamme Jyväskylästä jolloin voimme itse vastata toimituksen nopeudesta ja laadusta.

 

Yhteystiedot

Asiakaspalvelun ja myynnin yhteystiedot
Puhelin: 020 729 9850
Sähköposti: asiakaspalvelu@armoria.fi

Armoria Jyväskylä noutomyymälä ja keskusvarasto

Käyntiosoite: Varikkotie 160, 40800 VAAJAKOSKI
Avoinna: ma-pe 12-18

Avaa kartta uuteen ikkunaan |
Google Maps

Huom. Emme vastaa verkkokaupan tuotetiedoissa tai hinnoissa mahdollisesti olevista virheistä, varaamme oikeuden hintamuutoksiin