Ostoskori - 0,00 €

Ostoskorisi on tyhjä.

KAUPPA, JOSSA EI MYYDÄ MITÄÄN IHANAA.

Pyrkimyksenämme on, että asiakkaamme kokevat saavansa laadukkaita tuotteita laadukkaan palvelun seurauksena.

 Toimitusaika | Toimitustavat | Maksutavat | Tilauksen seuranta | Takuu ja palautukset  | Asiakaspalvelu ja - tyytyväisyys | Yhteystiedot

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää. Verkkokaupassa näkyvä varastotilanne ei ole täysin reaaliaikainen. Mikäli tilaamasi tuote on tilapäisesti loppunut varastosta ja toimitusaika on pidempi, saat tästä ilmoituksen heti kun tilauksesi on käsitelty. Tilauksia käsitellään arkisin klo 9-17.

 

Toimitustavat

Toimitamme tuotteita seuraavilla tavoilla:

Matkahuollon Lähellä-paketti - noutopaikaksi voi valita minkä tahansa Suomen Lähikauppa Oy:n Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälän. Tiheä myymäläverkosto ja pitkät aukioloajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa silloin kun itselle parhaiten sopii. Voit tarkistaa sinua lähimmän toimipisteen sijainnin täältä. Toimituskulut 7,00 €/tilaus.

Itellan kirje- ja pakettilähetykset; Economy (nouto Postista), Express Business Day (toimitus työpaikalle tai kotiin) sekä Express Flex (kotiinkuljetus).

Nouto myymälästä - tilaus noudetaan Armorian keskusvarastosta, osoitteesta Sorastajantie 1 A2, 40320 Jyväskylä. Myymälä on avoinna arkisin 9-18  ja lauantaisin 10-16. Tilauksen nouto muista myymälöistämme on sovittava erikseen.

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilauksen seuranta

Rekisteröityneet asiakkaat voivat seurata tilausta verkkokaupassa kirjautumalla sisään ja valitsemalla "Asiakastilini". Kaikissa tilauksissa asiakkaille lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus joka sisältää lähetyksen seurantakoodin (ei jos valittu "Nouto myymälästä"). Koodin avulla asiakas voi seurata tilauksensa etenemistä Matkahuollon tai Itellan internetsivuilla.

 

Takuu ja palautukset

Kaikilla myymillämme tuotteilla on maahantuojan-, tai valmistajan myöntämä takuu. Mikäli tilaamasi tuote vaatii takuukorjausta tai - huoltoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaikilla tuotteilla on myös Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Kuluttajansuojalain mukaisen palautusoikeuden tarkoitus on antaa verkkokaupan asiakkaille samankaltainen mahdollisuus tutustua tuotteeseen kuin myymälässä asioiville. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä tuotteita ja se on voimassa, kun tuotteen alkuperäinen pakkaus on ehjä ja/tai tuotetta ei ole otettu käyttöön. Huomaa, että palautusoikeus ei ole voimassa mikäli myyntipakkaus ei ole ehjä tai tuotetta on muutoin käytetty.

 

Asiakaspalvelu ja - tyytyväisyys

Voit kääntyä asiantuntevan henkilökuntamme puoleen kaikissa verkkokaupasta tai myymälöistämme hankittuihin tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Jos tarvitset neuvoja tuotteen käyttöönotossa tai opastusta sen käytössä niin älä epäröi ottaa yhteyttä henkilökuntaamme. Olet tervetullut myymälöihimme, voit laittaa meille sähköpostia tai soittaa asiakaspalveluumme. Suurin osa varastotuotteista toimitetaan keskusvarastostamme Jyväskylästä jolloin voimme itse vastata toimituksen nopeudesta ja laadusta.

 

Yhteystiedot

Asiakaspalvelun ja myynnin yhteystiedot
Puhelin: 020 729 9850
Sähköposti: asiakaspalvelu@armoria.fi

Armoria Jyväskylä noutomyymälä ja keskusvarasto

Käyntiosoite: Varikkotie 160, 40800 VAAJAKOSKI
Avoinna: ma-pe 12-18

Avaa kartta uuteen ikkunaan |
Google Maps

Huom. Emme vastaa verkkokaupan tuotetiedoissa tai hinnoissa mahdollisesti olevista virheistä, varaamme oikeuden hintamuutoksiin